Czy krówki z logo pozyskają nowych klientów?

Jesteś właścicielem firmy? Wiesz więc jak ważne jest budowanie wizerunku marki. Jeszcze 15 lat temu głównym wyznacznikiem renomy firmy była wysoka jakość świadczonych usług. Ze względu na rosnącą konkurencję niestety to już nie wystarcza. Dziś, aby zaistnieć na rynku musisz wykazać się kreatywnością i stale zaskakiwać swoich klientów. Zaprzestanie działań marketingowych jest równoznaczne ze zniknięciem z rynku.

Słodka reklama – czyli logo firmy na krówkach

krówki z logo firmySposobów na promocję własnej marki jest mnóstwo. Inspirację warto czerpać od firm, które osiągnęły sukces. Pamiętaj jednak o różnicy i cienkiej granicy pomiędzy inspiracją, a kopią. Promocja przedsiębiorstwa poprzez urządzenia biurowe, długopisy czy notatniki jest na tyle zużyta, że nikogo nie zdziwi prezent od firmy w takiej postaci. Sprawa ma się zupełnie inaczej z przedmiotami mniej oczywistymi. Przykładem są krówki z logo firmy, które możesz rozdawać swoim klientom. Ich zadanie jest proste – słodycz wywołuje pozytywne emocje. To oznacza, że jedząc krówkę klient będzie pozytywnie odbierał firmę. Może nawet poczęstuje nią swoich przyjaciół w pracy? A Ci od razu zapytają, co to za logo na cukierku. Takich krówek jeszcze nie jedli. W takich momentach zyskujesz nowych klientów, niskim kosztem. W internecie odnajdziesz kilka godnych uwagi producentów krówek, którzy zapakują je w papierki z logo Twojej firmy. Pokaż się potencjalnym klientom z jak najlepszej strony, a zdobędziesz ich zaufanie. W końcu przez żołądek do serca.

Dobra reklama to podstawa każdego przedsiębiorstwa. Bez niej współczesne firmy, nie tylko nie utrzymałyby się na rynku, ale nie byłyby się w stanie nawet wybić. Wzrost konkurencji sprawił, że dotychczasowe formy reklamy powoli przestają działać. Konieczne jest odnalezienie sposobu, który swoją kreatywnością dotrze do nowych klientów. Sposobem tym są krówki z logo firmy.