Pokój przy jeziorze

Od kilku lat mamy taką tradycję z grupą moich znajomych, że wspólnie wyjeżdżamy w jakieś ciekawe miejsca na wakacyjny wypoczynek. Na razie zwiedzamy Polskę, ale może w następnych latach wybierzemy się gdzieś dalej. W ty roku postanowiliśmy pojechać nad jezioro i pokosztować różnych sportów wodnych. Długo zastanawialiśmy się za jakimś ciekawym miejscem.

Noclegi w atrakcyjnym Powidzu

pokoje do wynajęcia PowidzJednym z elementów każdych moich wakacji jest wypad ze znajomymi w jakieś ciekawe miejsce w Polsce. Jedziemy wtedy na około siedem dni i korzystamy maksymalnie z atrakcji dostępnych w danym miejscu. W zeszłym roku byliśmy w Bieszczadach na górskiej wędrówce, jednak w tym roku postanowiliśmy nieco zmienić klimaty. Uznaliśmy, że doskonałym pomysłem będzie wyjazd nad jakieś atrakcyjne jezioro. Po długich debatach zdecydowaliśmy się ostatecznie na Powidz. Jest to pięknie położona w parku krajobrazowym wieś, w której największą atrakcją jest właśnie Jezioro Powidzkie. Jak chodzi o pokoje do wynajęcia Powidz mimo tego, że jest małą miejscowością, posiada bardzo dużą bazę noclegową. Mieści się tu bowiem sporo ośrodków wczasowych. Udało nam się wynająć pokoje w bardzo atrakcyjnych, drewnianych domkach, położonych zaraz przy jeziorze. Ośrodek, w którym będziemy nocować, ma w ofercie możliwość wynajęcia kajaków czy też rowerków wodnych. A na tym nam właśnie najbardziej zależało. Dodatkowo będziemy też mogli urządzić sobie wieczorne świętowanie przy ognisku.

W tym roku w ramach wakacji z przyjaciółmi wybieramy się nad jezioro w Powidzu. Udało nam się wynająć drewniane domki, w któych będziemy nocować przez siedem dni. Z domków rozpościera się niesamowity widok na piękne jezioro, położone w samym sercu parku krajobrazowego. Jest to idealne miejsce na wypoczynek.